неделя, 20 юни 2010 г.

На Световно като за световно

Като се замисля, че Световното почна само преди седмица /е, хайде, 10 дни/, не мога да повярвам. Толкова вълнения, толкова анализи и обрати, а това е само началото. На мен този път сякаш ми е по-интересно от всеки друг, макар че от малка следя големите първенства и викам за любимите си отбори. А сега дори не бях сигурна за кого ще стискам палци - нали съм в Германия, очаква се да ги подкрепям. Напоследък се обвързах емоционално с Бразилия, та дори и това не е изключено: аз, която винаги ги е мразела, защото са толкова добри! Ами останалите като Италия, Англия, за които викам друг път? Въобще пълна каша!

Но немците твърде много си вирнаха носа след първия мач, в който размазаха Австралия. Нормално: никой друг от "големите" отбори не успя да постигне подобен резултат в първия си мач. Съседите ми пък викаха все срещу Франция, Испания, Бразилия, въобще май срещу всеки, който потенциално би могъл да застраши спечелването на купата от Германия. Симпатиите ми към немския отбор поизтляха. Затова ми се струва, че загубата срещу Сърбия поосвести духовете и сега става интересно!

Пък и жълтите картони и дузпите са си съвсем като за световно: много и честичко...

Онлайн мачовете могат да се гледат на живо тук :)

1 коментара:

Lofoten каза...

Брей, че патриотично настроени немци има около теб :) 90% от нашите на аустауша ми, викаха против Германия в мача със Сърбия. Е може би, защото трябваше да изминат невероятно дългото разстояние от НЕГ до НДК, където се намираше големият екран...