петък, 2 януари 2009 г.

Нова година, нов късмет

Зачудих се аз, какво толкова й честваме на Новата година... ако някой седи и ни наблюдава отнякъде - милиони идиоти, крещящи в умопомрачение, пияни, а в небето летят фойерверки, тържествена музика и реч на президента - гротеска. Все още не съм намерила някой, на който да му е толкова смешно, колкото на мен.

Въпреки това, хубавото прекарване си е хубаво прекарване, сам си вдигаш самочувствието с мисълта колко яко си се забавлявал на Нова година. Аз ли нещо съм се смахнала с тази суета? Е, дано и годината е хубава, а не само купонът. А и късметчетата трябва да се пазят ;) До другата година...

2 коментара:

Unknown каза...

а дали не се чудиш просто как така на другите толкова безпричинно им се вдига настроението и си забравят грижите за една вечер :)

Dani каза...

Не - казах тъкмо това, което исках.. не става въпрос за никакви грижи ;)